Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ето ви една кола поскъпнала след производството и.

    http://suchen.mobile.de/auto-inserat...RT&tabNumber=2
    по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

    Comment


    • Първоначално публикувано от sa6o_roman Покажи съобщение
      ето ви една кола поскъпнала след производството и.
      Ясно е, че няма какво да напишеш, но само заради спора пускаш някакво недоразумение. В колко броя е произведено това чудо? И дали сега не се търси само защото е толкова рядко, а не защото е чудо-невиждано технически. Може да ви е яд, но слава Богу новите Алфи се продават в хиляди пъти повече от "бутиковите", довели до състоянието на марката днес.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

      Comment


      • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
        Ясно е, че няма какво да напишеш, но само заради спора пускаш някакво недоразумение. В колко броя е произведено това чудо? И дали сега не се търси само защото е толкова рядко, а не защото е чудо-невиждано технически. Може да ви е яд, но слава Богу новите Алфи се продават в хиляди пъти повече от "бутиковите", довели до състоянието на марката днес.

        Бутиковите коли, в която и да е марка, доказват, че тя има технически потенциал и поддържа нейният имидж. А тази кола конкретно е много добро техническо постижение за времето си, колкото и да не ти се вярва. За съжаление днес обаче нашата марка не може да демонстрира същото. Показваните тук-там концепти не са базирани на серийна Алфа (била тя и Фиат), а на Мазерати, Ферари или пък Додж Вайпър. Дори чаканото и бленувано 4С не е разработено от Фиат (опаа, Алфа де) а на нещо друго. Това доказва, че марката не съществува като технически феномен, какъвто е била в миналото. Та примерът си е съвсем на място. Показаната кола си е базирана на серийна Алфа, доработена от инженери на Алфа и е Алфа до последният болт. Та недей да обясняваш кой е наобратно.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Тази кола е маскирана 75-ца, произведена в 200 бройки. 75-цата много повече ми харесва. Лично мнение.

          п.п. Просто исках да покажа колко е неуместен примера за кола, която си покачва стойността във времето, а не да започвам спорове ново vs старо.
          Last edited by rossenvn; d.m.y г., 20:45. Основание: допълнение
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • Роска,ако я видиш на живо точно жълта ще си смениш мнението на мига.Не, че 75 е кофти,но това автомобилче е наистина грабващо.

            Comment


            • Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
              Роска,ако я видиш на живо точно жълта ще си смениш мнението на мига.Не, че 75 е кофти,но това автомобилче е наистина грабващо.
              а дано и това стане!
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • Дано,но едва ли.Аз за първи и последен път видях точно такава във Виена в началото на 90-те.Беша в един салон на РолсРойс(Янко мисля се казваше) и я бяха натикали зад едни въжета между два ролса на безумни цени,сакън да не я пипне някой,докато бентлитата седяха като щайги посредата ,та да се спъваш в тях.Цена нямаше ,но дилъра се ухили много мазно като го попитах и нищо не каза.

                Comment


                • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                  Тази кола е маскирана 75-ца, произведена в 200 бройки. 75-цата много повече ми харесва. Лично мнение.

                  п.п. Просто исках да покажа колко е неуместен примера за кола, която си покачва стойността във времето, а не да започвам спорове ново vs старо.
                  А знаеш ли къде са им разликите между SZ/RZ и 75?
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                    А знаеш ли къде са им разликите между SZ/RZ и 75?
                    Не, но бих се радвал да ги науча. Този модел винаги съм го гледал като по-екзотичен дизайн, просто неуспешен концепт и нищо повече.
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • Да, RZ и SZ са лимитирани модели, но мисля че Боби обясни достатъчно добре какво се криешев лаконичността на мнението ми.

                      И все пак този модел не е бил лимитиран:

                      http://suchen.mobile.de/auto-inserat...RT&tabNumber=1

                      И да не започнем да търсим оправдания в километрите на конкретния автомобил, просто трябва да приемем че добрите коли струват много пари и на възраст. Защо според вас цените на 75-ците в mobile.de са като за 156-ци?
                      по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                        Не, но бих се радвал да ги науча. Този модел винаги съм го гледал като по-екзотичен дизайн, просто неуспешен концепт и нищо повече.

                        Що да е неуспешен концепт? Щом има тираж, значи не е неуспешен. Още повече, че бройките са били купени, преди да бъдат произведени. Нещо като случаят със 8С.

                        Разликите между RZ и 75 са много. Накратко: Усилена конструкция спрямо 75 със скъсено междуосие и разширена стъпка. Пластмасови капаци, калници и т.н. за по-ниско тегло. Подобрена спирачна система, вентилирани дискове и на задницата. Радиатор за охлаждане на маслото в скоростната кутия. Стандартните гумени тампони в окачването са заменени с унибали. Отпред не е с торсионите са заменени с регулируеми по височина койловъри. (с копче отвътре в купето, като на Ламборгини Мурсиелаго например, но в далечната 1989г.) 20 к.с. в повече от същия мотор в 75. (3.0 V6 12V) Тази кола, благодарение на тези промени, а най-вероятно пропускам и много други, прави RZ/SZ доста по-различна кола от 75-цата във фабричният и вид. Всички технически параметри са подобрени. А още по-хубавото е, че все пак корените и са на серийна кола. Към днешна дата няма аналог тази кола, или поне не от Алфа.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                          Не знам до колко е удачно да го казвам тук, но ако някой е поглеждал новия брой на Ауто Мотор унд Шпорт половината корица е със снимки на Алфа Джжулия и заглавието е Идеалната Линия....прелистих го и имаше поне 10 страници за Алфа...
                          Това ако не е предпоставка за прекрасен неделен следобед..
                          Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщение
                          http://ams.bg/?act=content&rec=11753
                          ама там няма нищо....
                          Ето я и статията
                          Attached Files
                          Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Що да е неуспешен концепт? Щом има тираж, значи не е неуспешен. Още повече, че бройките са били купени, преди да бъдат произведени. Нещо като случаят със 8С.

                            Разликите между RZ и 75 са много. Накратко: Усилена конструкция спрямо 75 със скъсено междуосие и разширена стъпка. Пластмасови капаци, калници и т.н. за по-ниско тегло. Подобрена спирачна система, вентилирани дискове и на задницата. Радиатор за охлаждане на маслото в скоростната кутия. Стандартните гумени тампони в окачването са заменени с унибали. Отпред не е с торсионите са заменени с регулируеми по височина койловъри. (с копче отвътре в купето, като на Ламборгини Мурсиелаго например, но в далечната 1989г.) 20 к.с. в повече от същия мотор в 75. (3.0 V6 12V) Тази кола, благодарение на тези промени, а най-вероятно пропускам и много други, прави RZ/SZ доста по-различна кола от 75-цата във фабричният и вид. Всички технически параметри са подобрени. А още по-хубавото е, че все пак корените и са на серийна кола. Към днешна дата няма аналог тази кола, или поне не от Алфа.
                            Незнам вашето мнение колеги ,но за мене понеже 75 цата е много добра концепция и има доста силни качества ,то РЗ или СЗ е доста подобрена 75 ца и точно тези подобрения я правят перфектният автомобил.Това за мене е наи добрата сериина алфа ромео.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              Незнам вашето мнение колеги ,но за мене понеже 75 цата е много добра концепция и има доста силни качества ,то РЗ или СЗ е доста подобрена 75 ца и точно тези подобрения я правят перфектният автомобил.Това за мене е наи добрата сериина алфа ромео.
                              Компанията има далеч по-новаторски и успешни модели през годините от тоя ръб с 4 врати, бе Кольо Че, тя си е жива Жулиета с малко променени ламарини... Пък и темата е накъде отива марката, а не кво е било преди 30-40 години, все пак...

                              п.п. Имам предвид 75-цата, а не Загатото.
                              Last edited by RPWWD; d.m.y г., 16:13.
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                                Компанията има далеч по-новаторски и успешни модели през годините от тоя ръб с 4 врати, бе Кольо Че, тя си е жива Жулиета с малко променени ламарини... Пък и темата е накъде отива марката, а не кво е било преди 30-40 години, все пак...

                                п.п. Имам предвид 75-цата, а не Загатото.
                                Тя темата не е относно твоето мнение за 75-ците, ама ти си го написал, нали?

                                И как така ще се разисква накъде отива марката без да се тръгне от това къде е била.
                                Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                                Comment

                                Working...
                                X